Digital marketing: Το σημαντικότερο εργαλείο προώθησης των τουριστικών επιχειρήσεων της Κρήτης - Ιστορίες, Ρεπορτάζ, Σχολιασμός Κρήτης Blog | e-storieskritis.gr
 
[style="border: 2px solid; border-color: rgb(55, 62, 89); border-radius: 5px;"] Διαφήμιση Νο 2ος Χωρος Διαφημισης Sat Alarm
ad banner
Διαφήμιση Νο 2ος
 
Διαφήμιση Νο 1ος Χωρος Διαφημισης to pagoto
to pagoto kritis
Διαφήμιση Νο 2ος

Σάββατο, 28 Ιουλίου 2018

Digital marketing: Το σημαντικότερο εργαλείο προώθησης των τουριστικών επιχειρήσεων της Κρήτης



Ως επένδυση με σίγουρα και σταθερά έσοδα θεωρείται στις μέρες μας το ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) στον τομέα των τουριστικών καταλυμάτων, κάθε μεγέθους.

Δειλά δειλά οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο στη χώρα μας, και την Κρήτη, αντιλαμβάνονται πως πρέπει να ανοίξουν διαύλους άμεσης επικοινωνίας με τους δυνητικούς πελάτες τους εντάσσοντας αυτή τη διαδικασία στην βασική στρατηγική τους.

Εφόσον κάποιος από το εξωτερικό, που ενδιαφέρεται να έλθει διακοπές στον τόπο μας, δεν μπορεί να έχει φυσική εικόνα του ξενοδοχείου, του ενοικιαζόμενου δωματίου ή της βίλας που θα τον φιλοξενήσει εκεί έρχεται το digital marketing για να του προσφέρει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή εικόνα.

Τα εργαλεία της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις και οι συνεργασίες με tour operators από μόνα τους, σ ένα κόσμο όπου κυριαρχεί το διαδίκτυο, δεν αρκούν, ειδικά σε περιοχές όπως η Κρήτη που αποτελεί κύριο τουριστικό προορισμό με πληθώρα όμως ανταγωνιστών στο χώρο της Μεσογείου και όχι μόνο.
 
Κι αν στο χώρο των μεγάλων ξενοδοχείων πλέον το digital marketing αποτελεί τον κανόνα στις μεσαίου μεγέθους και μικρές τουριστικές επιχειρήσεις, που χρειάζονται περισσότερο την άμεση επαφή και τη γνωριμία με τους πελάτες τους, υπάρχει ακόμα ένα μεγάλο κενό.

Αυτό έρχονται να καλύψουν εταιρείες όπως η Digital Hospitality, που αναπτύσσει δημιουργικές λύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, resorts, βίλες και ενοικιαζόμενα δωμάτια.

Συναντήσαμε τον CEO της εταιρείας Digital Hospitality και ιδρυτή της εταιρείας Effectlab Digital Marketing Agency, Γιώργο Κίτσο, και μας έδωσε πολύτιμες πληροφορίες για το σημαντικότερο, σήμερα, εργαλείο προώθησης των τουριστικών επιχειρήσεων στην τεράστια και ανταγωνιστή αγορά του τουρισμού.

Όπως μας εξήγησε, το Digital Marketing, δεν είναι τίποτα άλλο παρά η προώθηση των προϊόντων ή του brand μέσω ενός ή περισσοτέρων ηλεκτρονικών μέσων.

Τα ψηφιακά μέσα στις μέρες μας είναι τόσα πολλά και τόσο διευρυμένη η χρήση τους που ο καθένας, από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, μπορεί ανά πάσα στιγμή να έχει  οποιαδήποτε πληροφορία θελήσει. Εδώ όμως είναι και η μεγάλη παγίδα καθώς μέσα σ αυτό τον κυκεώνα πληροφοριών, τουλάχιστον στον τουριστικό κλάδο, θα ξεχωρίσει εκείνος που μπορεί να προσφέρει ουσιαστικό και ποιοτικό περιεχόμενο.


Κι όταν λέμε περιεχόμενο εννοούμε μια σύγχρονη ιστοσελίδα, μια ολοκληρωμένη υπηρεσία Social Media, δυναμική παρουσία στις μηχανές αναζήτησης και πολλά άλλα, τα οποία μ’ επαγγελματισμό και άριστη γνώση δημιουργεί και προσφέρει η Digital Hospitality.

Η υπηρεσίες που προσφέρουμε, μας λέει ο κ Κίτσος , περιλαμβάνουν την αξιολόγηση της επιχείρησης, την ανάλυση της αγοράς και την χάραξη μίας στρατηγικής για λογαριασμό της, που σε συνδυασμό με συμβουλευτικές υπηρεσίες, μπορεί να κατευθύνει σωστά τον τουριστικό επιχειρηματία προκειμένου να εισέλθει και να ξεχωρίσει στον ψηφιακό κόσμο.

Ο ξενοδόχος και γενικότερα ο ιδιοκτήτης τουριστικού καταλύματος έχει μόνο να επιλέξει τα μέσα που ταιριάζουν στο προφίλ του καταλύματος του και απευθύνονται στο κοινό στο οποίο στοχεύει.

Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει η  Digital Hospitality να κατασκευάσει για λογαριασμό του και σε συνεννόηση μαζί του,  μια σύγχρονη, δυναμική ιστοσελίδα, φιλική προς τον χρήστη, γρήγορη και με υψηλή αισθητική. Μάλιστα με την ολοκλήρωση της δίνει τη δυνατότητα στον τουριστικό επιχειρηματία να προσθέτει και να αφαιρεί ο ίδιος περιεχόμενο, χωρίς να χρειάζεται να ξέρει κάποια γλώσσα προγραμματισμού.

Οι ιστοσελίδες των καταλυμάτων σχεδιάζονται από την Digital Hospitality με κύριο σκοπό την άμεση βελτιστοποίηση της παρουσίας του ξενοδοχείου ή άλλου τουριστικού καταλύματος στο διαδίκτυο γι αυτό συνδυάζονται με τις καλύτερες λύσεις για περισσότερες απευθείας κρατήσεις, που είναι και το μεγάλο ζητούμενο, αποπνέοντας ταυτόχρονα εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στο χρήστη τους.


Ο Γιώργος Κίτσος εξηγεί πως οι ιστοσελίδες που οι ίδιοι δημιουργούν ανταποκρίνονται πλήρως σε όλες τις συσκευές,  smartphones, tablets, φορητούς υπολογιστές και Desktops, έχοντας επιμέρους λειτουργίες βελτιστοποιημένης προβολής ενώ ο τρόπος κατασκευής τους εκμηδενίζει και το όποιο άγχος για την κατάταξη τους στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Οι ίδιοι αναλαμβάνουν και όλο το κομμάτι της παρουσίας μιας τουριστικής μονάδας όπως:

    Strategy
    Identity
    Hotel Website Design
    Responsive Design
    Web Development
    Mobile & Web Apps
    Search Engine Optimization
    Social Media Marketing
    Search Engine Marketing
    Metasearch
    Pay per click (PPC)
    Conversion Rate Optimization
    Reputation Management
    Analysis & Reporting

Είναι πολύ σημαντικό, σύμφωνα με τον κ Κίτσο, σ ένα περιβάλλον άκρως ανταγωνιστικό όπως είναι αυτό του τουρισμού, να μπορεί η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου, ενοικιαζόμενου δωματίου ή άλλου καταλύματος να ξεχωρίσει και να εμφανιστεί, στην αναζήτηση υποψήφιων πελατών, πάνω από τη σελίδα του ανταγωνιστή, ακόμα και στην ίδια περιοχή.

Γι αυτό και οι τεχνικές προδιαγραφές της ιστοσελίδας (SEO) παίζουν σπουδαίο ρόλο παράλληλα με το περιεχόμενο της.
Επίσης είναι σημαντικό μέσα από τη σελίδα του κάθε κατάλυμα να αναδεικνύει οποιοδήποτε συγκριτικό πλεονέκτημα διαθέτει, για παράδειγμα την τοποθεσία όπου βρίσκεται. Γι αυτό και δίδεται η δυνατότητα πρόσθετων πληροφοριών προς τους επισκέπτες της, σε αυτό το επίπεδο.

Πλέον στις μέρες μας στα συν της ψηφιακής παρουσίας ενός καταλύματος προσμετρούνται τα βίντεο, ειδικά εκείνα των 360 μοιρών, οι επαγγελματικές φωτογραφίες απλές ή 360 μοιρών, υπηρεσίες που επίσης προσφέρει στους πελάτες της η Digital Hospitality.


Οι ενότητες κάθε ιστοσελίδας μπορούν, όπως μας ενημερώνει ο  κ Κίτσος, να είναι απεριόριστες και να καλύπτουν κάθε είδους πληροφορία για το ξενοδοχείο, τη διαμονή, τις υπηρεσίες του, τις δραστηριότητες που προσφέρει, τους κοντινούς προορισμούς, ειδικές προσφορές, Blog – Νέα, φόρμα κρατήσεων, Gallery φωτογραφιών, Sliders, διαδραστικό χάρτη, τυχόν βραβεία, σχόλια πελατών, Sitemap, Live Chat κ.α

Αξίζει ν αναφέρουμε πως η φιλοξενία των ιστοσελίδων που κατασκευάζει η  Digital Hospitality  γίνεται σε κορυφαία data centers της Ευρώπης, παρέχοντας έτσι εγγυημένη απόδοση και γρήγορες ταχύτητες.

Να επισημάνουμε τέλος πως η Digital Hospitality βρίσκεται κοντά στον τουριστικό επιχειρηματία και μετά το τέλος της κατασκευής της ιστοσελίδας προτείνοντας του νέα τεχνολογικά εργαλεία, που τυχόν εμφανίζονται στο προσκήνιο, διορθώσεις, προσθήκη υλικού κ.α

Εάν θέλετε να μάθε περισσότερα για το digital marketing και τον τρόπο που το προωθεί η  Digital Hospitality μπορείτε να δείτε εδώ digitalhospitality.gr και effectlab.gr

Ελένη Βασιλάκη







Post Bottom Ad

Η διαφημιση σας εδω

Σελίδες