Πάμε κομμωτήριο στο Ηράκλειο της δεκαετίας του 1960; - Ιστορίες, Ρεπορτάζ, Σχολιασμός Κρήτης Blog | e-storieskritis.gr
 
[style="border: 2px solid; border-color: rgb(55, 62, 89); border-radius: 5px;"] Διαφήμιση Νο 2ος Χωρος Διαφημισης Sat Alarm
ad banner
Διαφήμιση Νο 2ος
 
Διαφήμιση Νο 1ος Χωρος Διαφημισης to pagoto
to pagoto kritis
Διαφήμιση Νο 2ος

Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2020

Πάμε κομμωτήριο στο Ηράκλειο της δεκαετίας του 1960;


Οι Ηρακλειώτισσες ήταν ανέκαθεν κοκέτες κι έτσι δεν θα μπορούσε στο Ηράκλειο του παρελθόντος να μην λειτουργούν πολλά κομμωτήρια προσφέροντας υπηρεσίες ποιότητας στην περιποίηση της γυναικείας κόμης.

Κι όταν υπάρχει αναταγωνισμός μεταξύ ομοειδών επιχειρήσεων με κάποιο τρόπο πρέπει να κάνεις αισθητή την παρουσία σου κι αυτός δεν είναι άλλος από τη διαφήμιση.

Οι διαφημίσεις λοιπόν αυτής της κατηγορίας του επαγγέλματος έδιναν και έπαιρναν στον τουριστικό, επιστημονικό και επαγγελματικό οδηγό της Ελλάδας, που εκδόθηκε τη δεκαετία του 60. 

Στις σελίδες του βρίσκουμε και τις μεγαλύτερες πόλεις της Κρήτης με πληθώρα διαφημιζόμενων επιχειρήσεων, πράγμα που μαρτυρά μια οικονομία εύρωστη, παρά τα μικρά μεγέθη που είχαν εκείνα τα χρόνια οι πρωτεύουσες του νησιού.Η πόλη του Ηρακλείου για παράδειγμα τότε είχε κάτι παραπάνω από 64.000 κατοίκους.

Από τις πραγματικά πολύαριθμες διαφημίσεις κομμωτηρίων του εν λόγω οδηγού, εντός της πόλης του Ηρακλείου, επιλέξαμε μόνο μερικές και σας τις παρουσιάζουμε γιατί έχουν το δικό τους ενδιαφέρον καθώς μας αποκαλύπτουν και τις τότε τάσεις της μόδας: Περμανάντ ψυχρά και χλιαρά, μιζ αν πλι και βαφές σε ανεξίτηλα χρώματα. Ανταύγειες, διαφάνειες, φλασάκια, μπαλαγιάζ δεν υπήρχαν τότε ως τεχνικές οπότε απουσιάζουν και από τις διαφημίσεις των κομμωτηρίων. 

Η Ταχύτητα, η πρόθυμη εξυπηρέτηση, η καθαριότητα και το πολιτισμένο περιβάλλον  προφανώς έπαιζαν, και πάντα παίζουν ρόλο, οπότε δεν έλειπαν από τις ρεκλάμες της δεκαετίας του 1960.






Σελίδες