Αναγκαίες άλλες 35.000 νέες τουριστικές κλίνες στην Κρήτη ως το 2022, σύμφωνα με μελέτη της PwC - Ιστορίες, Ρεπορτάζ, Σχολιασμός Κρήτης Blog | e-storieskritis.gr

Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Αναγκαίες άλλες 35.000 νέες τουριστικές κλίνες στην Κρήτη ως το 2022, σύμφωνα με μελέτη της PwC


Οι 35.000 από τις 45.000 προτεινόμενες νέες τουριστικές κλίνες, που πρέπει να δημιουργηθούν στην Ελλάδα ως το 2022, ώστε να ενισχυθεί το τουριστικό προϊόν της χώρας και να υπάρξει ανάπτυξη, αφορούν στην Κρήτη.

Σε μελέτη της η PwC για την ελληνική οικονομία εισηγείται την ανάγκη δημιουργίας νέων κλινών σε δημοφιλείς προορισμούς, την αναβάθμιση των υπαρχόντων ξενοδοχείων, την ανάπτυξη νέων προορισμών μέσα από επενδύσεις τουριστικής υποδομής και δράσεις μάρκετινγκ για την επιμήκυνση της σεζόν .

Το εντυπωσιακό για το νησί μας είναι πως η μελέτη αυτή προτείνει οι 35.000, από τις συνολικά 45.000 νέες κλίνες που χρειάζονται στη χώρα μέχρι το 2022,  να τοποθετηθούν στην Κρήτη υπολογίζοντας τις  ανάγκες χρηματοδότησης για την επένδυση σε νέες κλίνες σε  € 1,7 δις ευρώ.

Η μελέτη της PwC για την ελληνική οικονομία υπό τον γενικό τίτλο «Από την ύφεση στην ανάκαμψη» επικεντρώνεται στα εξής βασικά σημεία :

-Στη δημιουργία 45.000 νέων κλινών μέχρι το 2022. Ο αριθμός των επιπρόσθετων κλινών που απαιτούνται, έως το 2022, συγκεντρώνονται κυρίως στην Κρήτη (35.000), το Νότιο Αιγαίο (3.000 ) και τα Ιόνια Νησιά (7.000), όπου τα ποσοστά πληρότητας είναι αρκετά υψηλά στις περιόδους αιχμής.

-Οι ανάγκες χρηματοδότησης για την επένδυση σε νέες κλίνες υπολογίζονται σε € 1,7 δις

- Η αναβάθμιση και συντήρηση είναι απαραίτητη για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών καταλυμάτων. Ειδικότερα, απαιτούνται: 2,3 δις για την αναβάθμιση των υφιστάμενων ξενοδοχείων 0,8 δις για τη συντήρηση των υποδομών των ξενοδοχείων.Συνολικά, δηλαδή, απαιτούνται μέχρι το 2022 επενδύσεις ύψους 4,8 δις ευρώ για να διατηρήσει ο ελληνικός τουρισμός την αναπτυξιακή του πορεία.

- Κλειδί είναι η ανταγωνιστικότητα.Η ανταγωνιστικότητα του τουριστικού κλάδου προσδιορίζεται από τον προορισμό, το μέγεθος της ξενοδοχειακής μονάδας και την κατηγορία της. 

Υπάρχουν τρεις στρατηγικές για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου: 


  • προσθήκη χωρητικότητας στους κύριους προορισμούς

  • αναβάθμιση ξενοδοχείων στην επόμενη κατηγορία

  • ανάπτυξη δευτερευόντων προορισμών με στοχευμένο μάρκετινγκ και αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων.
(Για περισσότερες πληροφορίες και το σύνολο της μελέτης πηγή: Tornos

Σελίδες