Πάει καλά η Κρήτη στη γερμανική τουριστική αγορά - Ιστορίες, Ρεπορτάζ, Σχολιασμός Κρήτης Blog | e-storieskritis.gr

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Πάει καλά η Κρήτη στη γερμανική τουριστική αγορά



Ενισχυμένη εμφανίζεται προς το παρόν η ζήτηση στη γερμανική αγορά για διακοπές στην Κρήτη ενώ και συνολικά για τη χώρα μας, παρά την προσφυγική κρίση που αντιμετωπίζει, τα δεδομένα δεν είναι άσχημα.

Σύμφωνα με το tornosnews.gr η TUI Γερμανίας καταγράφει αύξηση 12% στις κρατήσεις για Ελλάδα, με ιδιαίτερα ενισχυμένη αύξηση της ζήτησης στην Κρήτη, την Κέρκυρα και την ηπειρωτική Ελλάδα, ενώ η Κως εμφανίζει ελαφρώς μικρότερη αύξηση.

Οι κρατήσεις για Λέσβο και Σάμο είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, όμως τα δύο αυτά νησιά έχουν έτσι κι αλλιώς μικρότερο αριθμό επισκεπτών και διαδραματίζουν περιορισμένο ρόλο στον προορισμό Ελλάδα.

Φαίνεται ότι οι τουρίστες γνωρίζουν πώς να διαλέξουν ανάμεσα στους ελληνικούς προορισμούς, αναφέρει στο fvw η TUI Γερμανίας.

Η Thomas Cook επιβεβαιώνει ότι η Κρήτη, η Ρόδο, η Κέρκυρα και η Κως είναι οι 4 κορυφαίοι ελληνικοί προορισμοί και δεν καταγράφει ακυρώσεις.

Η Ελλάδα συνεχίζει να είναι στην 3η θέση των δημοφιλέστερων προορισμών των πελατών της για το καλοκαίρι του 2016, αναφέρει ο tour operator.

Η Alltours σημειώνει  ότι οι κρατήσεις για Κρήτη και Ρόδο αυξάνονται με ραγδαίους ρυθμούς, επιβεβαιώνοντας ότι η Κως και η Σάμος προς το παρόν βρίσκονται χαμηλότερα από τα περυσινά επίπεδα, λόγω της προσφυγικής κρίσης.

Συνολικά, ο tour operator έχει σταθερά ποσοστά για την Ελλάδα, όμως αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη για φέτος.

Μέχρι στιγμής, οι κρατήσεις από τη Γερμανία για Ελλάδα είναι 2-3% υψηλότερα από πέρυσι, ενώ οι συνολικές κρατήσεις από όλες τις αγορές παρουσιάζουν αύξηση 5%, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης.

Οι κορυφαίοι Γερμανοί tour operators έχουν αυξήσει τη χωρητικότητα για την Ελλάδα φέτος, με την προσδοκία ότι οι κρατήσεις θα αυξηθούν, παρά την αύξηση τιμών της τάξης του 3-4%.

 Για παράδειγμα, η TUI διεύρυνε το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της κατά 30%, η FTI αύξησε τη χωρητικότητά της κατά 15% και η Alltours προσέθεσε 40 ξενοδοχεία.

Σελίδες